Thursday, June 23, 2011

Aku dan masa…….

Aku create blog untuk mengisi masa lapang yang kadang2 sebenarnya aku pun tak tau macamana nak istilahkan masa lapang tu sendiri. Aku pun tak tau apa nak ditulis dlm blog dah. Aku rasa lapan jam sehari utk bekerja dan masa selebihnya utk family dah full sesangat. Penatnya tak dapat dibayangkan sejak ada baby ni. Bukannya apa, pegi keje 2 jam dlm perjalanan, balik pulak kalau jam teruk maunya 4 jam tp yg standardnya 2 jam jugak nak sampai ke rumah. Nasib baik dalam bas boleh tido kadang2 tu terlentok ke kiri ke kanan. Kalau ada member kat sebelah nasiblah jadi ‘tempat sandaran’ pulak hahhaahhhaaaaaa. Tu yang buat badan sakit2 jer,dah seniorlah katakan. Alahai muka pegi keje sama jer macam balik keje muka mengantuk. Malam jadi burung hantu plak mata susah nak lelap...kuang...kuang..kuang.

1 comment:

Al-Fatihah buat suami tercinta

13hb March 1967 - 17hb February 2019